Национален телефон на цената на един градски разговор: 0700 70 775
Национален телефон на цената на един градски разговор: 0700 70 775

Новото BMW Серия 1 фейслифт с шпионски снимки на M135i

Обновената версия на третото поколение BMW Серия 1 е в процес на разработка и тези най-нови изображения ни дават най-добрия поглед за момента към ревизирания първокласен хечбек. Гореща актуализация на M135i е на път да съперничи на новите Honda Civic Type R и Audi S3.

В своята актуализация в средата на жизнения си цикъл, премиум хечбекът на BMW ще получи набор от интериорни и екстериорни промени. Шпионските снимки разкриват повече за първото, показвайки, че хот - хечът M135i ще получи нови четворни ауспуси, по-широка решетка и нови брони отпред и отзад.

По-големите въздуховоди отпред може да означават, че M135i се нуждае от допълнително охлаждане за турбокомпресора - потенциално в резултат на повече мощност, изстискана от неговия 2,0-литров четирицилиндров двигател с турбокомпресор с 301 к.с. Задвижването ще остане същото.

BMW 1 Series facelift spyshot 2

BMW 1 Series facelift spyshot 6

Изторник: autoexpress.co.uk

Вътре в новата серия 1 вече може да се види промяна в технологията на настоящия автомобил. Почти сигурно ще получим същия 12,3-инчов цифров дисплей за водача и 10,25-инчов сензорен екран, взети от новата серия 2. Ротационният контролер iDrive ще бъде премахнат в полза на сензорен екран, тъй като BMW планира да запази функцията за по-големите си модели. Скоростният лост също търпи промяна.

Сегашното BMW Серия 1 се намира на същата UKL2 платформа като второто поколение X1 SUV - наскоро заменено от ново трето поколение X1. Все още няма да видим напълно електрическа серия 1, като BMW позиционира предстоящия iX1 като най-малкото EV на фирмата.

Със сигурност обаче е възможно фейслифтът на Серия 1 да включва някаква форма на хибридна технология за първи път. Гамата от Серия 1 може да се разшири, за да включи опция за plug-in хибриден двигател, базирана на настройката, поддържана от 10kWh батерия в сегашния  X1. Това вероятно ще осигури повече от 60 км. пробег благодарение на по-малките пропорции и по-добрата аеродинамична ефективност на Серия 1.

Тези хибридни опции ще допълнят редица три и четирицилиндрови бензинови и дизелови двигатели в новата гама двигатели от серия 1, когато автомобилът влезе в продажба някъде през 2023 г.

Изторник: autoexpress.co.uk