National phone for the price of a local call: 0700 70 775
National phone for the price of a local call: 0700 70 775

Таен гараж на BMW M включва M5 Convertible, Z3 с V12 и M8.

BMW публикува ново видео от своя музей в Мюнхен, подчертавайки специалната изложба за 50-годишнината на BMW M. Типично за BMW, видеото показва интересни прототипи от „тайния гараж“, включително единственото M5 кабриолет, Z3 с V12 двигател и уникалното M8 с двигател от състезателна кола от Льо Ман.

Както всички знаем, нито едно от трите превозни средства не е одобрено за производство, но инженерите на BMW са направили напълно функционални прототипи и ги пазят добре.

M5 Convertible е вариант с две врати и мек покрив на базата на M5 E34 от 90-те години. Имайте предвид, че това поколение на M5 се предлагаше само във варианти на седан с четири врати и Touring с пет врати,  изграждането на кабриолет не е лесна работа. Превозното средство се предлага с четириместна платформа, включваща персонализирани седалки с интегрирани предпазни колани, голям багажник с място за прибиращия се покрив и няколко поръчкови панели на каросерията. Основите са споделени с обикновения M5, включително 3,8-литровия редови шестцилиндров двигател.

Източник : carscoops.com

Следващият неповторим прототип изглежда като обикновен Z3 M Roadster, но крие нещо наистина специално под предния капак. Инженерите на BMW са взели 5,4-литров V12 от 8-Series и са го вградили в роудстъра със задно задвижване. Прототипът с бруталната мощност  на V12 го прави забележителен. Създаден през 1999 г. и се е появявал няколко пъти преди това.

Източник : carscoops.com

Не на последно място, славният прототип M8 също присъства на изложението, показвайки какво би могло да се случи, ако BMW реши да предложи пълноценен M вариант на 8-Series. Боядисаният в червено прототип Е с уникален боди кит, включващ по-спортни брони. Под предния капак се крие  6,0-литров V12 със сух картер, който служи като основа за състезателната кола на Льо Ман. Интересното е, че резервоарът за гориво е монтиран в багажника.

Източник : carscoops.com

Related articles

Спирачни дискове - проверка, смяна и за какво да се обърне внимание

Безопасна спирачна система е правилно обслужваната и поддържана. Всички ремонти, засягащи спирачната система, трябва да бъдат извършвани съгласно процедурите, предвидени от автомобилните производители, и при използването на резервни части с качество, съответстващо на качеството на оригиналните части. Дейностите, свързани с поддръжка на спирачната система, трябва да включват подробен преглед на всички съставни части, който да се извършва, когато автомобилът е в сервиза за редовен преглед в зависимост от пробега (например на всеки 15 000 км) или в зависимост от периода на експлоатация (например веднъж годишно). Освен това повод за преглед е погрешната работа на спирачките, установена по време на диагностика, или неправилната работа на спирачките, установена от собственика по време на движение.

Прочети повече